جوک جالب


 

 

پسر داییم بعد از 10 سال از آمریکا اومده

نشسته بودیم داشتیم حرف میزدیم حرف شد از گرونی و قیمت دلار

مامانم میپرسه:دلار الان تو آمریکا چنده؟؟؟

من:|

پسر خالم:|

رییس بانک مرکزی:|

خاوری:|

داور آلمانی:|

 

 

 

 

قابل توجه دوستان ده هفتادی عزیز

اگر سر صف ناظم گفت عجلو نظام لایک نکنینا باید بگین الله اکبر :|

 

 

 

پســـرا 18 مـــاه میــرن خـــدمت

اندازه ی 14 سال خاطره تعریف میکنن !!

همشونــم قهـــــرمان پادگــان بودن:)))

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی آمد مغازه گفت فلش من فیروز توشه پاکش کن!

خلاصه منم رفتم دنبال یه پوشه می گشتم اسمش فیروز باشه...هر چی گشتم پیدا نشد...گفتم مطمئنی اسمش فیرزوه گفت اره

اصلا انتی فیروزت اپدیت هست؟

من :|

آررمانهای امام :|

نود 32 :|

کاسپر اسکای :|

اسماعيل فلاح صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران لندن:|

حسيني بــاي , خبرنگــار اعزامي به رم :|

 

 

 

 

دختره قیافش شبيه (بقيه پول ماسته)..

هيکلش مث متکا لوله اي بعد تو اينفوش زده:

Im sexy and I know it

اینو کجای دلم بزارم اخه ....

آمریکا کی حمله میکنه ؟

 

 

 

 

یعنی ما اگه تو یه خونه با 10 تا اتاق هم باشیم این 4 تا اعضای خونواده ی ما یه طوری خودشون رو تو خونه پخش میکنن که توی هیچ نقطه ای از خونه نمیشه تنها باشی !! یعنی بارسلونا هم این طوری از فضاهای خالی زمین استفاده نمی کنه !!

 

 

 

 

تا حـالا به بچـه ی 2 , 3 سـاله آدامـس اُکالیـپـتوس اوربـیت دادیـن؟؟ بعـد 20 ثانیـه همـه ی شکـلـک هـای یاهـو رو تـو صـورتـش میتـونیـن ببیـنـین

 

 

 

اونایی که میرن پیتزا فروشی و فست فود

تو اون شلوغی میشینن فقط سالاد سفارش میدن؛

مثِ اونایی ان که میرن تایلند

واسه ادامه تحصیل :|

 

 

 

 

 

 

نمیفهمم اولین کسی که شیر رو کشف کرد دقیقا داشت با گاو چیکار میکرد؟

 

 

 

 

انکار نکنید، همتون حداقل یه بار تو بچگی‌ در یخچال رو آرم میبستین و از لای درش به زور نیگا میکردین ببینین کی‌ چراغش خاموش می‌شه !!!

 

 

 

 

ایرانسل در آینده ایی نزدیک

مشترک گرامی چه خبر؟ مامان بابا خوبن؟

بچه کوچولو چه طوره؟ الهی ایرانسل قربونش بره :-*

مشترک گرامی یه طرح دارم پاییزه یکی سیم کارت بخر ، دوتا ببر

یکی میارم در خونتون یکی می دم به عموتون یکی هم واسه عمتون !

مشترک گرامی کاری باری نداری فعلا ؟

قربونت ایرانسل

 

 

 

من یه سوال دارم

پس کی این 'حقـــــــوق بشـــــــر ' رو میدن؟

 

 

 

یکی از آرزوهام اینه برم توی یه رستوران و وقتی گارسون گفت چی میل میکنید،مثه تو فیلما بهش بگم:همون سفارش همیشگی و سیگارم رو در بیارم و روشن کنم و محو موسیقی در حال پخش شدن توی رستوران بشم!

اصن تنهایی و غصه دار بودن هم باکلاسش خوبه :|

 

 

 

 

من عاشق آخر والیبال نشسته ام که اینا یهو بلند میشن باهم دست میدن انگار دسته جمعی شفا گرفتن

 

 

 

اين دستشويي عموميايي که دراش نصف از بالا نيست نصف از پايين ،

وسطش هم يه سولاخ قد کله من داره ..

ديگه اصن چه کاريه!

يهو بيايم همون وسط دور همی دیگه !;

 

 

 

 

تیمهای لیگ برتر رو می بینی، شک می کنی جدول لیگ برتره یا جدول مندلیفه

آلومینیوم

فولاد

مس

ذوب آهن

نفت

 

 

از این به بعد می‌خوام یه دستکش آشپزخونه باد کنم از زیر لحاف هر شب بذارم بیرون دهن این پشه‌ها سرویس شه باهاش مشغول باشن!!!

 

 

 

امکان نداره بخوای ظرفارو بشوری یه جایی از صورتت خارش نگیره ؟

 

 

 

اصلا همون موقع که معلم اول ابتداییمون اومد گفت :

دستگاه فتوکپی خرابه برگه از دفترتون بکنید ...

باید قید این سیستم آموزشی رو میزدم و میرفتم خارج

 

 

 

v     اینایی كه استاتوس ها رو نخونده لايک ميكنن ، فرزندای همونايى هستن كه سال 41-40 هنوز امامِ راحل! حرف نزده بود ...

زار زار گريه ميكردن :|

 

 

 

دلم میخواد لیلا فروهر رو ببینم و ازش بپرسم چطور شد که از «ای دل تو خریداری نداری» رسیدی به اشعار مولانا



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    mamal می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1392/4/5/nazi110 و 8:37 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: